Sophie's Weddings

Maja o Daniels bröllop 387 1




Då bilderna kanske var i största laget och uppkopplingen lite i det sämsta laget här ute på landet, så beslöt jag mig för att starta denna blogg – Sophie’s Weddings. Fattar inte varför jag inte har tänkt på det tidigare. Men det är ju klart att jag ska ha en blogg och lägga upp alla fina bilder från de underbara bröllop jag får den äran att vara med och fota på. Njut och inspireras!

Har ni några frågor eller vill komma i kontakt med mig så finns jag på [email protected]

Men glöm inte bort att alla bilder som ni ser här på bloggen är tagna av mig, Sophie Ahlstedt Wårdh, låna gärna men glöm inte att länka eller uppge mig som källa.

Love Sophie ♥


Kommentarer
Postat av: Maria Lemon

Wow! Vad duktig du är!! kram M

2010-09-02 @ 20:35:21
Postat av: maja

kul med en bröllopsblogg med dina fina foton!! Så trävligt att min näve får va förstabild också.



hoppas du mår bra, kram kram!

2010-09-21 @ 10:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0